Καντο ... ΒΟΥΚΙΝΟ !

Επισκεψεις....!

Ο Καιρος στη Γριβα !

Ψαχτηρι ...

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Άνανδρη, Συκοφαντική επίθεση με Απειλές και Ύβρεις !

Η σταθερή και δημόσια θέση μου είναι οτι…

Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ είναι ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ και άλλη ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ !

Αυτή λοιπόν η θέση…σε συνδιασμό με τα ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΑ Σχόλια στούς ιστοτόπους που γράφω δημόσια τις απόψεις μου, για τα τεκτενόμενα ” Σκοπιανά Γλέντια που έχουν οσμή, προπαγάνδας στη Γρίβα/Κιλκίς ” … αποτέλεσαν αφορμή να δεχτώ φραστική επίθεση και συκοφαντική δισφήμηση, με απειλές και ύβρεις,  τη Δευτέρα 08 Νοεμβρίου 2010 στίς 10:02 μμ, απο τον Θανάση Τάρτη σε σχόλιο του στο άρθο ” Σκοπιανοί παντού; ” του Ιστολογίου : GOYMENISSA BLOG …

http://www.goumenissa.eu/blog/?p=12573&cpage=2#comment-1120

Απρόκλητος, εκτόξευσε απειλές κατά εμού και της οικογένειάς μου.  Αμυνόμενος ανταπάντησα την Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010 στίς 12:21, δίνοντας όμως τον απαραίτητο χρόνο απόσυρσης των εξυβριστικών φράσεων όπως ” Φασιστάκι” και της Συκοφαντίας οτι η Γλώσσα των Γονιών μου, η δική μου και των Προγόνων μου είναι τα ” ΣΚΟΠΙΑΝΑ” καθώς και η καταγωγή μου ” ΣΚΟΠΙΑΝΗ “.
Η απόσυρση ή αναίρεση των ανωτέρω, ακόμα και με την παραίνεση να ζητήσει έστω και συγνώμη …  δεν συνέβει, με αποτέλεσμα να υποχρεωθώ να ανταπαντήσω ! Εξακολούθησε δε να απειλεί την Οικογένειά μου και εμένα προσωπικά την Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010 στίς 09:36, με νέα του εγγραφή στο ανωτέρω Blog !
Αποτελεί δέ Εξύβριση πρός ολους τους Μακεδόνες η αναφορά του οτι τα ΣΚΟΠΙΑΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, που τραγουδήθηκαν στην 14η Γιορτή ” Κάστανο, Τυρί, Κρασί στη Γρίβα στις 24-10-2010  ” αποτελούν ” ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ” … προσβολή στα μακραίωνα Ηθη και Εθιμα της Γρίβας των 1200 ετών…και έχει οσμή προδοσίας απέναντι στίς επίσημες θέσεις του Ελληνικού Κράτους.
Πρόσφατα  είμασταν μάρτυρες της ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ενός BLOGGER ( του Σωκράτη Γκιόλια ) ο οποίος είχε το ΑΝΑΣΤΗΜΑ να υποστηρίξει το δίκαιωμά του να εκφράζεται Δημοκρατικά   παρουσιάζοντας Ελεύθερα και Δημόσια την σκέψη και τις απόψεις του, επώνυμα !
Η δημοσιοποίηση του γεγονότος δημιουργεί την παρακαταθήκη της ασφάλειας, τόσο της δικής μου όσο και της οικογενείας μου … καθ΄οτι οι καινούργιες απειλές, την Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010 στίς 09:36  του Θανάση Τάρτη, στο ίδιο άρθρο του ιδίου Ιστολογίου, οτι …” Σου υπόσχομαι μια και έμαθα ποιος είσαι να σε επισκεφτώ σπίτι σου και εκει θα φροντίσω να μάθεις να σεβεσαι την άλλη αποψη αλλά και κάποιον του οποίου την πορεία ούτε γνωρίζεις ούτε βεβαίως σε έθιξε πουθενά! Προσοχή λοιπόν από τούδε και αφεξής αγαπητε κύριε Κόιο! Θα τα πούμε σύντομα!”
Θέτω τις παραπάνω απειλές υπόψη της Εισαγγελίας Κιλκίς…για τις όποιες δικές της ενέργειες !
Ήρθε η ώρα να ΟΥΡΛΙΑΞΟΥΜΕ την ΑΛΗΘΕΙΑ …  !

Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ είναι ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ και άλλη ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ !

Δεν υπάρχουν σχόλια: