Καντο ... ΒΟΥΚΙΝΟ !

Επισκεψεις....!

Ο Καιρος στη Γριβα !

Ψαχτηρι ...

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Δημήτρης Γιάντσης: «Φέρθηκαν σαν σκουπίδι στον πατέρα μου!»

Ο Γριβιώτης μεσοεπιθετικός της Κέρκυρας και πρώην παίχτης του Ηρακλή, Δημήτρης Γιάντσης, σε ραδιοφωνικές του δηλώσεις,στον Sentra 103,3  «κατακεραύνωσε» τον Ηρακλή για τον τρόπο που φέρθηκε στον ίδιο και τον πατέρα του, ενώ αναφέρθηκε και στους Φαίακες.
Γιάντσης: «Φέρθηκαν σαν σκουπίδι στον πατέρα μου!»
Πιο συγκεκριμένα είπε:
Για τη φυγή του από τον Ηρακλή:
Λόγω της μη ανανέωσης του συμβολαίου μου έγιναν πολλά πράγματα, όμως ανήκουν στο παρελθόν. Άργησε η εκδίκαση της απόφασης και επειδή πέρυσι δεν είχα πολλά παιχνίδια, ήθελα να πάω σε μια ομάδα όπου θα είχα περισσότερο χρόνο συμμετοχής. Το σημαντικότερο σε αυτήν την ηλικία είναι να παίζεις.
Κάποιοι φέρθηκαν άσχημα σε εμένα και τον πατέρα μου που δούλευε στην ΠΑΕ, του φέρθηκαν σαν σκουπίδι. Εγώ ήμουν στον Ηρακλή τα τελευταία 10 χρόνια. Όταν μπλέχτηκε η οικογένειά μου στην υπόθεση του συμβολαίου ήμουν κάθετος.
Του έλεγαν «απολύεσαι και δεν θα πάρεις αποζημίωση τα δεδουλευμένα 10 μηνών». Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον Ηρακλή, όμως κάποιοι άνθρωποι δεν με σεβάστηκαν. Στον κ. Ξανθόπουλο και στον κ. Κούλη χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ, προσπάθησαν να κάνουν τα πάντα για μένα. Στον Ηρακλή εύχομαι καλή επιτυχία, έχουν έρθει πολλά νέα πρόσωπα και θα χρειαστεί χρόνος για να δέσουν.
Για τον Μπόζινταρ Μπάντοβιτς και τη φιλοσοφία του:
Το πρώτο ημίχρονο στη Νέα Σμύρνη πιστεύω πως ήταν το καλύτερό μας μέχρι στιγμής. Ο κ. Μπάντοβιτς μας έδωσε την αυτοπεποίθηση, μας έκανε να πιστέψουμε ότι ανήκουμε στη Σούπερ Λίγκα και πρέπει να παίζουμε πιο επιθετικό ποδόσφαιρο προκειμένου να παίρνουμε το αποτέλεσμα.
Για το ποια είναι η θέση του στον αγωνιστικό χώρο:
Η θέση μου είναι πίσω από τον επιθετικό αλλά και στην κορυφή της επίθεσης. Όμως, δεν έχω πρόβλημα να αγωνιστώ όπου αποφασίσει ο προπονητής μου.
Για την πορεία της Κέρκυρας στο πρωτάθλημα:
Η συγκομιδή μας μέχρι τώρα είναι καλή, αν και από κάποια παιχνίδια θα μπορούσαμε να είχαμε πάρει περισσότερα. Έχει μικρύνει η ψαλίδα μεταξύ των ομάδων και αυτό κάνει πολύ ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα.
Για την ποιότητα του ελληνικού πρωταθλήματος:
Νομίζω πως στη συνέχεια θα δούμε καλύτερο θέαμα απ’ όλες τις ομάδες. Ο Ολυμπιακός είναι πιο δεμένος και κατά τη γνώμη μου είναι η καλύτερη ομάδα, όμως λίγο πολύ όλες οι ομάδες που είναι ψηλά στη βαθμολογία, στο ίδιο καζάνι βράζουν.
Αυτές οι ομάδες έχουν παίκτες αξίας που με μία ενέργεια μπορούν να διαμορφώσουν το αποτέλεσμα ενός αγώνα. Η αλήθεια είναι πως και εγώ περίμενα περισσότερα σε επίπεδο θεάματος. Η ομάδα που με έχει εντυπωσιάσει μέχρι στιγμής είναι η Καβάλα, καθώς είναι πολύ καλά δουλεμένη.
Για τους στόχους που έχει στην καριέρα του:
Στόχος μου είναι να είμαι υγιής, να παίξω πολλά παιχνίδια και κυρίως να σωθεί η ομάδα.
Πηγή : http://www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: