Καντο ... ΒΟΥΚΙΝΟ !

Επισκεψεις....!

Ο Καιρος στη Γριβα !

Ψαχτηρι ...

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Απάντηση, στην “Καταγγελία” , του Προέδρου της τοπικής κοινότητας Γρίβας !

Άρθρο “Στη Δικαιοσύνη αν δεν ανακαλέσει” … άπο τις  Ειδήσεις του Κιλκίς την Κυριακή, 12 Δεκέμβριος 2010 19:00 !

Την έντονη αντίδραση του προέδρου της τοπικής κοινότητας Γρίβας Αθανάσιου Θεοδώρου  προκάλεσαν οι καταγγελίες της προέδρου του συλλόγου Γυναικών Γρίβας Δημ. Κικήρη, τις οποίες δημοσιεύσαμε στο χθεσινό μας φύλλο. Ο κ. Θεοδώρου, υπόψη του οποίου θέσαμε το κείμενο της καταγγελίας,  αντέδρασε με αυστηρή δήλωσή του που καταλήγει μάλιστα με την πρόσκληση – προειδοποίηση προς την Κικήρη να ανακαλέσει τους χαρακτηρισμούς της ειδάλλως θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη.

 Ο κ. Θεοδώρου λοιπόν αναφέρει στη απαντητική δήλωσή του επί όσων κατήγγειλε η κ. Κικήρη:
« Εκφράζω τη λύπη μου γιατί φτάσαμε στο σημείο να μοιράζει πιστοποιητικά εθνικοφροσύνης η κ. Κικήρη. Σε ό,τι με αφορά δεν αναγνωρίζω σε κανέναν το δικαίωμα να αμφισβητεί την εθνική ελληνική μου συνείδηση και πολύ περισσότερο να την προσβάλλει, προσβάλλοντας στο πρόσωπό μου και το θεσμό που υπηρετώ επί τρεις τετραετίες καθώς επίσης και τους πολίτες της; Γρίβας που με τιμούν με την ψήφο τους.
Για να κατανοήσουν οι αναγνώστες σας το μέγιστο ατόπημα της Κικήρη, παραθέτω τη σειρά των γεγονότων, τα οποία τόσο βάναυσα και τόσο επιλεκτικά  κακοποίησε η ίδια.
Ως πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Γρίβας πήγα στη γιορτή και δημοσίως παρουσία 30 πολιτών (ανδρών και γυναικών) ζήτησα από την κ. Κικήρη το λόγο γιατί με αποκάλεσε στο χωριό σκοπιανό και δημοσίως προσκαλεί τη γυναίκα μου να φύγει αυτή και η οικογένειά της  στα Σκόπια γιατί , κατά την κ. Κικήρη, δεν είμαστε Έλληνες.
Η ίδια η κ. Κικήρη παρουσία τόσων ανθρώπων επιβεβαίωσε και ενώπιόν μου ότι όντως τα είπε όλα αυτά. Την απάντησα πως αν εγώ είμαι Σκοπιανός είναι και αυτή.
Τότε η κ. Κικήρη έβγαλε από την τσάντα της εφημερίδες της «Νόβα Ζόρα» που δημοσιευόταν μονταρισμένη φωτογραφία της γυναίκας μου να χορεύει , ενώ η γνήσια  φωτογραφία ήταν από χορευτική επίδειξη στο Αριστοτέλειο  Πανεπιστήμιο. Και την ίδια στιγμή ανεμίζοντας την εφημερίδα η κ. Κικήρη κραύγαζε  «Να φύγουν οι Σκοπιανοί».
Εκνευρισμένος άρπαξα τα χαρτιά που ανέμιζε και τα έσχισα.
Προφανώς η ίδια εξέλαβε αυτήν την κίνηση αγανάκτησης ως απόπειρα βιαιοπραγίας, χωρίς να σκεφτεί πως αν ήθελα να βιαιοπραγήσω εναντίον της δεν θα το έκανα ενώπιον τόσου κόσμου.
Όλα αυτά τα έκανα δημοσίως , τη ρώτησα και δημοσίως απάντησε, επειδή ήθελα να δείξω στις γυναίκες του χωριού το αληθινό  πρόσωπο της κ. Κικήρη. Να καταλάβουν όλες ότι με τις βρισιές στο πρόσωπό μου βρίζει κατ’ ουσίαν και εκείνες και όσους αναγνωρίζουν την προσφορά μου στα κοινά επιλέγοντάς με επί τρεις τετραετίες πρόεδρο της τοπικής κοινότητας.
Και την προσφορά μου την γνωρίζει και ο ίδιος ο σύλλογος Γυναικών αφού παραχωρήσαμε το κτήριο που στεγάζεται και λειτουργεί. Λυπάμαι ιδιαίτερα διότι η κ. Κικήρη με τα άφρονα συμπεριφορά της έχει διχάσει το χωριό κατηγορώντας με ότι είμαι Σκοπιανός. Βοήθησα και το σύλλογό της, όπως βοήθησα και τον πολιτιστικό σύλλογο που παρουσιάζει τα ήθη και έθιμα του χωριού μας με πλούσιο έργο, τράπεζα αίματος, λαογραφικό μουσείο, τη διοργάνωση της γιορτής του κάστανου, της γιορτής Κόλιντε, της διανομής δώρων σε παιδιά κάθε πρωτοχρονιά…
Για την προσφορά μου στον Μακεδονικό Γρίβας, για τον αγώνα να κρατήσουμε το δημοτικό μας σχολείο, για το νηπιαγωγείο που ξανανοίξαμε, για όλα εκείνα που προσφέρω και αναγνωρίζουν οι πολίτες της Γρίβας γι’ αυτό και με τιμούν με την ψήφο τους, είμαι και γι’ αυτά Σκοπιανός κατά την κ. Κικήρη;
Λοιπόν, για να τελειώνουμε με τούτη την βιομηχανία συκοφαντίας. Προσκαλώ δημόσια την κ. Κικήρη να ζητήσει συγνώμη και να ανακαλέσει όσα συκοφαντικά και προσβλητικά είπε για εμένα. Αν δεν το πράξει τότε είμαι υποχρεωμένος να καταφύγω στη Δικαιοσύνη για να υποστεί η κ. Κικήρη τις συνέπειες των λόγων και των πράξεών της.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Αθανάσιος Θεοδώρου
Πρόεδρος τοπικής κοινότητας Γρίβας

Υπόμνημα : Σχετικά άρθρα που θα σας Βοηθήσουν να αποκτήσετε πιο πλήρη εικόνα των δρώμενων στη Γρίβα ( δύναται δε να εμπλουτιστεί μελλοντικώς ):
1. Η Καταγγελία του Συλλόγου Γυναικών Γρίβας [ΕΔΩ]
2. Το πρότυπο άρθρο “Στη Δικαιοσύνη αν δεν ανακαλέσει” στίς Ειδήσεις του Κιλκίς [ΕΔΩ]
3. Το άρθρο “ 14η…Γιορτή ” Κάστανα, Τυρί, Κρασί ” στη Γρίβα 24-10-2010 [ΕΔΩ]
4. Το άρθρο ” Καρπόκαψα στη Γρίβα. Το ” Χρονικό ” της 14ης ΓΙΟΡΤΗΣ ! ” [ΕΔΩ]
5. ” Χορευτική Εκδήλωση στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ( 19-3-2010 )” [ΕΔΩ] ( υφίσταται ολόκληρο το Βίντεο της Παρουσίας του Χορευτικού Τμήματος του Πολιτιστικού Συλλόγου Γρίβας, όπου χορεύει την “Μουσική παράδοση της Γρίβας” … χωρίς τραγούδι ! )
6. Άρθρο ” Αγαπητέ Κε Πρόεδρε “  [ΕΔΩ]
7. Άρθρο ” Μιά εικόνα … 10.000 ΣΚΟΠΙΑΝΕΣ λέξεις ! ” [ΕΔΩ]
8.Το Άρθρο, 1-11-2010, της ανθελληνικής φυλλάδας Νόβα Ζόρα ” Κάστανο, Τυρί Κρασί ” [ΕΔΩ] 

...επιμέλεια Χρήστος Αθ. Κόιος

Δεν υπάρχουν σχόλια: