Καντο ... ΒΟΥΚΙΝΟ !

Επισκεψεις....!

Ο Καιρος στη Γριβα !

Ψαχτηρι ...

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Αγαπητέ Κε Πρόεδρε !

Ληφθέν Μύνημα :
” AGAPHTAI XRHSTO KOIO EXEIS MEGALO LATHOS GIA OLA AUTA POU GRAFΕΙS ASE LΟIPON TA LOGIA TA PAΗIA KIA SKEPSOU LIGO PIO ORIMA KAΙ ASE KATAMEROUS TIS MALAKIES KAI MHN XANASKOLITHIS MΕ TO ONOMA MOU KAI OTI EXEI GRAPSΕI GIA MENA ΤΗELO NA TA DIAGRAPSHS “… Sakis Theodorou
Απάντηση :
… Αγαπητέ Κε Σάκη Θεοδώρου … Πρόεδρο του Τοπικού Συμβουλίου της Γρίβας του Δήμου Παιονίας .
Το όνομά και οι πράξεις σας είναι ΔΗΜΟΣΙΑ … ( λόγω επανεκλογής σας, στίς 08 Νοεμβρίου 2010 ).
Τα εκλογικά τμήματα της Γρίβας ( 207-208-209) σας τίμησαν με 57-26-37 ψήφους αντίστοιχα, σύνολο = 120 Ψήφοι … αλλά εκπροσωπείτε αντίστοιχα 443-440-452 = 1335 Εγγεραμμένους Γριβιώτες, περίπου 3500 Γηγενείς και αναρύθμητους ανθρώπους που Σέβονται και Αγαπάνε τη Γρίβα.
Το ποσοστό αποδοχής σας ; … κοντά στο 9% … καθότι 1115 ΔΕΝ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΑΝΕ !
σ.σ. Συντάκτη : Λίγη ταπεινοφροσύνη ΔΕ ΒΛΑΠΤΕΙ !
-
Έχετε όμως ΤΙΤΛΟ. Τον τίτλο του Πρόεδρου του Τοπικού Συμβουλίου της Γρίβας.
Τίτλο εκλεγμένο με απόλυτα Δημοκρατικό τρόπο , που πρέπει όμως να τον ” κάνετε ” ΣΕΒΑΣΤΟ “… και ΟΧΙ να τον επιβάλετε. Οι εποχές της ΕΠΙΒΟΛΗΣ … περάσανε ανεπιστρεπτεί στον τόπο τούτο ! Κανείς δεν τρομάζει με φωνές και απειλές … και προ πάντων ΟΧΙ … ΕΓΩ !
Οπότε … σε ότι ΠΡΑΤΤΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ, Κρίνεσται ( αυτά έχει η Δημοκρατία ).
Αν το φορτίο της Δημόσιας ζωή, σας βαραίνει, μπορείτε πάντοτε βέβαια να ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ απο τα ΔΗΜΟΣΙΑ Αξιώματα σας και να ΙΔΙΩΤΕΥΣΕΤΕ … αλλά και πάλι δεν θα μπορείτε να ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ την ασυλία σε οτιδήποτε θίγει τη Γρίβα … ώς Χωριό !
Η Γρίβα, θέλω να σας υπενθυμίσω, οτι δεν είναι ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΚΑΝΕΝΟΣ … !
Όπως κρίνομαι ΕΓΩ, για τα γραφόμενά μου,  έτσι κρίνονται ΟΛΟΙ απο ΟΛΟΥΣ !  Ποτέ βέβαια  :
-Δεν ασχολήθηκα με την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ σας ΖΩΗ…δεν είναι άλλωστε του Χαρακτήρα μου. Δεν συνάδει στην άριστη διαγωγή που έλαβα απο τους Γονείς μου, την παιδεία στα Ελληνικά σχολεία που φοίτησα και τη Διαγωγή στην Ανώτερη Στρατιωτική Σχολή που έλαβα και είμαι απόφοιτος της.
-Με ενδιαφέρει όμως … τι κάνετε ως ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ της ΓΡΙΒΑΣ και στο ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΗΣ.  Έγραψα για τις πράξεις του ΠΡΟΕΔΡΟΥ του Τοπικού Συμβουλίου της Γρίβας. Για πράξεις που ΕΚΑΝΕ … όπως π.χ. την ΑΠΑΤΗ πρόσκλησης στην αφίσα Διοργάνωσης της 14ης Γιορτής Κάστανο – Τυρί – Κρασί ( με ορχήστρα τα Χάλκινα της Γουμένισσας ) … που τελικά έγινε ΣΚΟΠΙΑΝΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ … με ΣΚΟΠΙΑΝΕΣ κάμερες που βιντεοσκοπούσαν την Γιορτή και  ΠΡΟΒΑΛΟΥΝ την Γρίβα … ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ !
Μια επίσημη γιορτή  της ΓΡΙΒΑΣ, στην οποία παρείχα συμβουλευτικό κόπο Διαφήμησής της , τόσο στον Αγγελιοφόρο, τόσο στην Ελληνική Ραδιοφωνία ( Β’ πρόγραμμα) το 2009, στα Ταξίδια της Μακεδονίας της Κυριακής το 2010 και σε Πλήθος εγγραφές και αφιερωσεις στούς Ιστοτόπους της Γρίβας … εκθέτοντας τελικά την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΜΟΥ, την ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥ και το ΚΥΡΟΣ ΜΟΥ μετά τα αναίσχυντα δρώμενα της Γιορτής … κι όλα αυτά, Κε Πρόεδρε, σας είχανε κεντρικό ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ, εσάς και τον Πολιτιστικό Σύλλογο !
Η Οργανωτική επιτροπή της Γιορτής, σπίλωσε την υπόληψή μου και της γενέτειράς μου … και τώρα ζητάτε και τα ρέστα ;
σ.σ.Συντάκτη : Λίγη Ντροπή ΔΕ ΒΛΑΠΤΕΙ !
-
Άρθρο : Καρπόκαψα στη Γρίβα. Το ” Χρονικό ” της 14ης ΓΙΟΡΤΗΣ ! http://grivanews.wordpress.com
-
Αν δέν μπορείτε να αντέξετε το βάρος του ΠΡΟΕΔΡΟΥ … να Παραιτηθείτε , η πολιτεία θα χρήσει τον ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΟ εκλεγέντα !
Στη Δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα, Κε Πρόεδρε, όπως πρωτοείπε ο Παύλος Μπακογιάννης (1989 ) και επανέλαβε ο Γεώργιος Παπανδρέου (2010).
-
Οι Ιστοσελίδες της Γρίβας είναι ανοιχτές σε κάθε Γριβιώτη/σσα. Λαμβάνω καθημερινά δεκάδες Μυνήματα. Καθένας μπορεί ( με μία επιστολή, με ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο) να εκφράστεί ελεύθερα … να εκφράσει την άποψή του.
- Όσες επιστολές έχουν ληφθεί , έχουν δημοσιοποιηθεί.
- Όσες επιστολές θα ληφθούν, θα δημοσιοποιηθούν.
- Ότι πέφτει στην αντίληψή μου, θα Δημοσιοποιείται.
ΟΛΑ και ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΦΩΣ !
-
Ο ΚΟΣΜΟΣ της Γρίβας έχει μπερδευτεί … καιρός λοιπόν να μπούν τα πράγματα σε μία τάξη. Την ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ στη ΓΡΙΒΑ.
-
Υ.Γ. Να θυμόσαστε Κε Πρόεδρε οτι : Απ’ όλους τους Τίτλους που μου πρόσφερε η ΖΩΗ … εγώ κράτησα αυτόν του ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ… και το ξέρετε ΠΟΛΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: