Καντο ... ΒΟΥΚΙΝΟ !

Επισκεψεις....!

Ο Καιρος στη Γριβα !

Ψαχτηρι ...

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Αίτημα Συμμετοχής στα ΓΛΕΝΤΙΑ της ΓΡΙΒΑΣ

… όποιος επιθυμεί να ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ στα ” ΓΡΙΒΙΩΤΙΚΑ ΓΛΕΝΤΙΑ ” πρέπει να συμπλρώσει την παρακάτω Αίτηση.
Να την αποστείλει , υπηρεσιακά μέσω του ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΓΛΕΝΤΙΩΝ ΓΡΙΒΑΣ ! στην ” ΑΟΡΑΤΟ ΑΡΧΗ ” που ελέγχει τη ΓΡΙΒΑ εδώ και ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ , … τον “ΚΑΣΤΑΝΑΡΙΩΤΗ” .

Κατεβάστε την ΑΙΤΗΣΗ … ΕΔΩ
ΑΙΤΗΣΗ

Προς : Οργανωτική επιτροπή Γλεντιών Γρίβας !
ΤΟΥ
Επώνυμο :
Όνομα :
Όνομα Πατρός :
Συμμετοχή σε ΣΚΟΠΙΑΝΟ τραγούδι :   Επιλέξτε  ΝΑΙ : []     Όχι : []
Συμμετοχή σε ΣΚΟΠΙΑΝΟ χορό:   Επιλέξτε  ΝΑΙ : []     Όχι : []
ΘΕΜΑ : Αίτημα Συμμετοχής στα ΓΛΕΝΤΙΑ της ΓΡΙΒΑΣ
Παρακαλώ όπως εγκρίνετε την είσοδό μου στο χωριό Γρίβα … κατά το προσεχές «Γριβιώτικο γλέντι».
Η παρουσία μου θα είναι «εριστικά εκδηλωτική», αντάξια της μακραίωνης παράδοσης του τόπου. Υπόσχομαι να έχω μαζί μου πούρο (Cohiba), βιντεοκάμερα μεγάλου Σκοπιανού καναλιού, 2 τουλάχιστον Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου,  πολύχρωμη μπλούζα στα χρώματα του Ουρανίου Τόξου και αστείρευτο θράσος.
Δύναμαι να φέρω και τον «Βοσκόπουλο» μαζί μου να τραγουδήσει…τα γνήσια τραγούδια της γνήσιας παράδοσής μας.
Υπόσχομαι, δε να Τραγουδήσω και να Χορέψω όλα τα Σκοπιανά Τραγούδια που θα μού βάλετε, χωρίς καμία αντίρρηση…με όλη μου τη ψυχή.
Παρακαλώ όπως προωθήσετε το αίτημά μου προς έγκριση στην «ΑΟΡΑΤΟ ΑΡΧΗ», που ελέγχει Ολόκληρη τη ΓΡΙΒΑ, εδώ και Πολλά Πολλά Χρόνια, τον «Κασταναριώτη».
Συμβούλια προς Έγκριση :
Τοπική Συμβούλιο Γλεντιών Γρίβας
Εγκρίνεται : ΝΑΙ  []    ΟΧΙ  []
Πολιτιστικός Σύλλογος Γρίβας
Εγκρίνεται : ΝΑΙ  []    ΟΧΙ []
Η Αόρατος ΑΡΧΗ … «Ο Κασταναριώτης»
Εγκρίνεται : ΝΑΙ  []    ΟΧΙ  []



VARDARSΚόσημα των 4 Dinar !

Δεν υπάρχουν σχόλια: